نوبت‌دهی تلفنی ویپ

نوبت‌دهی تلفنی ویپ

کدمحصول :
٪
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

ویژگی‌های نرم‌افزار نوبت دهی تلفنی * قابلیت تعریف چارت سازمانی و ارتباط بین سطوح به صورت دلخواه * قابلیت ضبط صدا برای کلیه‌ی قسمت‌های نرم ‌افزار مانند: اشخاص، کارشناسان، تخصص‌ها و قسمت‌های کنترلی فرآیند مانند: منو‌ها ، پیام‌های سیستم ، پیغام‌های خطا و … * قابلیت بارگذاری فایل صدا برای کلیه‌ی قسمت‌های نرم ‌افزار مانند: اشخاص، کارشناسان، تخصص‌ها و قسمت‌های کنترلی فرآیند مانند: منو‌ها ، پیام‌های سیستم ، پیغام‌های خطا و … * امکان پشتیبان‌گیری از کلیه‌ی اطلاعات ثبت شده و فایل‌های صوتی متناظر * قابلیت شخصی‌سازی نحوه‌ی اعلام تاریخ، ساعت و … * مشاهده برخط تماس گیرندگان سیستم نوبت‌دهی * قابلیت تعیین اجباری یا اختیاری بودن دریافت کد ملی یا شماره تماس * تعریف حداکثر تعداد نوبت قابل ارائه برای هر یک از کارشناسان و اطباء * اعلام و مشاهده نوبت‌های دریافتی در طول روز و هر بازه زمانی دلخواه * مشاهده نوبت‌های گرفته شده توسط هر یک از متخصصین * مشاهده گزارش از تعداد نوبت‌های گرفته شده برای هر یک از متخصصین * جلوگیری از تکرار نوبت و پر کردن ساعات رزرو شده * دارای 3 ماه پشتیبانی رایگان * دارای سرور مستقل از ویپ برای سرعت و کارایی بالا * قابل نصب برای سیستم عامل ویندوز

مشخصات